Naszych zadowolonych Uczestników projektu „Geometryczne rozmaitości” i efekty ich pracy sfotografowali ich Opiekunowie.
- Problemy przestrzenne przy pomocy oprogramowania Surfer rozwiązali w trakcie warsztatów „Matematyczna cytrynka” prowadzonych przez Panią dr hab. Małgorzatę Wyrwas
- Uczniowie V Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego w Białymstoku (14 i 21 lutego 2025 roku)
- Wykładu „Problem najkrótszej drogi”, na który zaprosił Pan prof. dr hab. inż. Zbigniew Bartosiewicz wysłuchali
- Uczniowie VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Kazimierza Wielkiego w Białymstoku (7 marca 2025 roku)
- Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Białymstoku (7 marca 2025 roku)
- Uczniowie I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Bielsku Podlaskim (9 kwietnia 2025 roku)
- Skomplikowane rachunki matematyczne przy pomocy klocków Lego w trakcie warsztatów „Lego matematyka” przygotowanych przez Pana dr Dariusza Kacprzaka wyznaczyli
- Uczniowie klas 1-3 Niepublicznej Szkoły Podstawowej Mozaika w Białymstoku (7 marca 2025 roku)
- Przyszli geodeci mierzyli i skalowali ulice na mapie centrum Białegostoku w trakcie warsztatów „Powiększmy i pomniejszmy – zabawa ze skalą” zaproponowanych przez Panią dr Joannę Karbowską-Chilińską
- Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 32 im. mjr. Henryka Dobrzańskiego w Białymstoku (14 marca 2025 roku)
- A tak pracowali na warsztatach „Bryły geometryczne” przygotowanych przez Panią dr inż. Annę Borowską
- Uczniowie klasy VII b ze Szkoły Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku (21 marca 2025 roku)
- O tym jak zmierzyć pole powierzchni, długość granicy Wielkiej Brytanii, czy objętość bryły przy pomocy fraktali w trakcie warsztatów „Geometria fraktalna” opowiedziały Panie dr Marzena Filipowicz-Chomko i dr hab. Ewa Girejko. Pomiarów przy użyciu fraktali dokonali
- Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Białymstoku (4 kwietnia 2025 roku)
- O drogach komet w naszym Układzie Słonecznym i nie tylko opowiedziały w trakcie warsztatów „Krzywe stożkowe” Panie dr Marzena Filipowicz-Chomko i dr hab. Ewa Girejko. Natomiast konstrukcje krzywych stożkowych własnoręcznie wykonali
- Uczniowie I Społecznego Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku (16 kwietnia 2025 roku).
- Najczęściej z projektu „Geometryczne rozmaitości” korzystali Uczniowie Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Białymstoku. Uczniów tej Szkoły zainteresowały następujące wydarzenia:
- na warsztaty „Maswerki gotyckie” (23 kwietnia 2025 roku) zaprosiła Pani dr hab. Dorota Mozyrska
- warsztaty „Niezwykła wstęga Mobiusa” (10 stycznia oraz 5 i 19 marca 2025 roku) przygotowane przez Panią dr Annę Poskrobko
- warsztaty „Geometria spidronu” (19 lutego 2025 roku) prowadzone przez Panią dr Annę Poskrobko
- warsztaty „Bryły geometryczne” (28 lutego 2025 roku), na które zaprosiła Pani dr inż. Anna Borowska
- warsztaty „Powiększmy i pomniejszmy – zabawa ze skalą” (28 marca i 4 kwietnia 2025 roku) prowadzone przez Panią dr Joannę Karbowską-Chilińską
- warsztaty „Lego matematyka” (28 marca i 4 kwietnia 2025 roku), na których przy pomocy klocków Lego razem z Uczniami rachował Pan dr Dariusz Kacprzak
Bardzo nas cieszy entuzjazm i zaangażowanie Uczniów. Serdecznie Was zapraszamy na kolejne wydarzenia, a w przyszłości na nasze kierunki studiów realizowane na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej: Informatykę, Informatykę i ekonometrię oraz Matematykę stosowaną.
O tak zdolnych i pracowitych Uczniów zabiegają wszystkie Uczelnie w Polsce.
Serdeczne podziękowania należą się Opiekunom grup (Pani mgr Katarzynie Czajkowskiej, Pani mgr Annie Czyżewskiej, Pani mgr Dianie Górskiej, Pani mgr Oldze Iwanowicz, Pani mgr Dominice Jurczewskiej, Pani mgr Joannie Kołos-Monachowicz, Pani mgr Joannie Kondrat, Pani mgr Agacie Łupieńskiej, Pani mgr Aleksandrze Murawskiej, Pani mgr Urszuli Oświecińskiej, Pani mgr Ewie Pawłowskiej, Pani mgr Mirosławie Pypczyńskiej, Pani mgr Agnieszce Sawickiej, Pani mgr Magdalenie Sobolewskiej, Pani mgr Sylwi Sobolewskiej oraz Pani mgr Dagmarze Sulkiewicz) za poświęcony czas i wspieranie Uczniów w ich pracy.